Wednesday, February 15, 2012

Around Blogosphere #1

Assalamualaikum and hye readers! This week on "Around Blogosphere"

*"Around Blogosphere" merupakan segmen umartheone.blogspot.com untuk memaparkan kisah-kisah menarik disekeliling blogosphere three tees. Blog-blog yang dipaparkan terdiri daripada blog yang menarik minat penulis dan bukan untuk publisiti dan penulis tidak dibayar untuk sebarang promosi.

#1 Kita mulakan dengan keputusan pemenang GiveAway darkbatman.com. Semalam, 14 February telah diumumkan senarai pemenang bagi GiveAway yang dianjurkan oleh bro darkbatman.com. Alhamdulillah, rezeki tahun ini murah buat aku. Aku tersenarai dalam senarai pemenang GA!


Sekali lagi, terima kasih buat darkbatman.com. Buat para jejaka dan wanita jemputlah singgah blog darkbatman.com. Memang penuh dengan info kesihatan buat lelaki!

#2 Seterusnya, tahniah buat Encik Suami kerana telah menjadi follower ke-200 bagi umartheone.blogspot.com. Terima kasih kepada Encik Suami dan juga pembaca-pembaca yang lain! Bukan apa, cuma Encik Suami bertuah lebih kerana dapat tempat ke-200 tu! Jemput ke blog beliau!



*Akhirnya terlaksana juga hasrat sebab aku berjanji dengan diri aku akan share-kan link bagi follower ke-200 blog ini!

#3 Tidak dilupakan kepada World Bloggers And Social Media Awards 2012 yang berlangsung baru-baru ni. Tahniah kepada semua pemenang dan finalist! Lihat senarai pemenang di sini


Itu saja untuk segmen "Around Blogosphere" minggu ini. Terima kasih sudi membaca. Till next time!

6 comments:

  1. wowww....dh makin bertambah...yeayy!!!!

    ReplyDelete
  2. wow
    teringat masa zaman dulu
    asyik menang contest
    skrg pencen
    hihi
    layans

    ReplyDelete
  3. wahhh.... murah rezeki umar sekarang ni. hehe tahniah

    ReplyDelete
  4. @Eazy: haha! zaman dulu2 mmg nostalgik! hehe

    @khalila: alhamdulillah. thanks :D

    @Clumsy Boy: thank you, boy!

    ReplyDelete