Wednesday, March 7, 2012

Yang Di Tunggu Sudah Tiba

Assalamualaikum dan hai pembaca! Alhamdulillah, itu yang dapat aku ucapkan. Mungkin anda nak tahu apa yang sudah tiba tu kan? Jeng jeng jeng..


Ini dia daripada giveaway bro darkbatman.com kita! Syukur parcel telah sampai dengan jayanya. Thank you sesangat bro! Aku dapat perfume di atas ini! Boleh pakai masa pergi sekolah! Sekolah? Apapun, boleh baca entry bulan lepas-lepas yang aku buat pasal keputusan GA ni di sini. Seriously, aku memang suka blog darkbatman ni sebab banyak info berguna kepada lelaki. Jemput singgah darkbatman.com! Moga terus sukses di masa akan datang! InsyaAllah..

Lagi satu yang tiba adalah..


Ini dia surat pelantikan aku! Alhamdulillah. Setelah aku menamatkan pengajian akhir tahun lepas, akhirnya aku akan dilantik bekerja tak lama lagi. So lepas ni aku akan berkhidmat bagi membantu pesakit-pesakit di hospital. InsyaAllah, akan aku berkhidmat dengan ikhlas dan penuh dedikasi. Doakan ya!

Entry malam ni agak pendek, sebab esok kena bangun awal dan siapkan hal-hal yang berkaitan.

*Sebenarnya aku menunggu surat pelantikan daripada pihak SPA, tapi aku dikejutkan dengan parcel GA darkbatman sekali gus. Memang double awesomeness!

8 comments: