Tuesday, November 1, 2011

asrama aku terbakar.. ke?

assalamualaikum dan salam sejahtera readers! kali ini aku berkesempatan untuk update blog walaupun dalam sibuk untuk persiapan peperiksaan akhir minggu depan.

lihatlah saja asap yang mula menyelubungi kawasan asrama perempuan

asap yang semakin merebak ke kawasan asrama lelaki

semua penghuni hanya mampu melihat sahaja
sebenarnya, bukanlah asrama kolej aku ni terbakar ke ape, cuma pihak asrama melakukan fogging bagi menghalang pembiakan nyamuk. sebabkan lokasi asrama aku ni berada di dalam kawasan dengue, so selalulah juga pengasapan ini dilakukan. apa-apa pun sudahkah anda membersihkan tempat anda?

*doakan aku mudah menjawab soalan peperiksaan akhir minggu depan!

8 comments:

  1. Semoga Umar Berjaya MenjawAb Soalan dengan Tenang Nextweek.!...cARE WITH lOVE: Xan Adam

    ReplyDelete
  2. Thanks Xan Adam! Really need it! :p

    ReplyDelete
  3. Ni hostel kat mana ni?
    Macam hostel asrama sekolah menengah je?
    Ape-ape pun, Mr.Umar, selamat menjawab soalan peperiksaan.
    No matter how focus you are when you study, if Allah wants to make you forget, He can do in a mere seconds so, always ask Him for help.
    Good luck.

    :)

    ReplyDelete
  4. Hehe hostel kolej ni mmg macam hostel sekolah kan?! Yep, berserah dan bertawakal pada Allah. Harap dpt yg terbaik dariNya. Thanks Judiene!!

    ReplyDelete
  5. oooo igtkan editingb td..upenye asap betul..hehe
    dh follow

    ReplyDelete
  6. @Edy Fee: a'a asap betul! thanks follow

    ReplyDelete