Friday, December 9, 2011

pesta konvokesyen institusi latihan kementerian kesihatan malaysia 2011

assalamualaikum and hye readers! hari ini aku nak share sikit hari pesta konvokesyen institusi latihan kementerian kesihatan malaysia yang diadakan di kolej sains kesihatan bersekutu ulu kinta, perak baru-baru ini. aku berkesempatan hadir di tempat kejadian pada malam rabu (7 desember) lepas bagi menyaksikan pertandingan tarian dan nyanyian antara kolej-kolej kesihatan seluruh malaysia! memang agak meriah walaupun diadakan di malam hari. 

pentas pertandingan

sekitar dataran pentas pertandingan diadakan

"seriously, kolej ni memang besar! sangat jeles ok! kolej baru lah katakan.."

bersiap-sedia sebelum pertandingan

sedikit pep talk dan doa

nyanyian wakil kolej (lelaki)

kumpulan tarian kolej! timang burung was the best! meremang bulu roma tengok!

nyanyian wakil kolej (wanita)

bersama gigirl dan romy

wakil kolej bersama pengarah ktmp

just a random picture with the penari


end up dekat gerai untuk supper!

sangat gembira dan enjoy pada malam tersebut, bersama dengan friends, juniors dan pangajar(s) yang hadir. ini merupakan semester yang terakhir bagi aku. walaupun tidak mewakili kolej, tapi kehadiran pada malam tersebut mendekatkan lagi sedikit diri ini pada kolej.

*malam tersebut mengingatkan aku banyak tentang team drama masa zaman sekolah dulu-dulu.

11 comments:

  1. perghh..nice entry umar!nmpk besar la kolej ulu kinta..seyes sgt jeles!

    ReplyDelete
  2. naper xmenyanyi & menari bersama2?? hohohoh

    ReplyDelete
  3. @Xan Adam: kan! zaman muda-muda memang best!

    ReplyDelete
  4. @ukthi shira: tau tak pe! sampai2 jer ternganga kejap! mmg besar and grand je kolej baru ni!

    ReplyDelete
  5. @Joe_Hans: sebab bukan bidang. aku lebih kepada stage performance @ lakonan! hehehehe

    ReplyDelete
  6. pergh....
    aku pun ttiba tringt zaman team drama aku masa skolah dulu...
    rindu...
    :)

    THE WINNER OF ANTM 17 IS........

    ReplyDelete
  7. wah Umar...zaman muda2? mcm tua sangat jek bibit ayat tuh.,..huhu...so, next time boleh lah buat show sama2 ye Umar...hahaha....

    ReplyDelete
  8. pesta konvo mmg meriah... ingat dulu time kat u...

    ReplyDelete
  9. bestnye klau pndai menari gak..ni kaku giler.hehehe

    ReplyDelete